SALG AF HAVER - REGLER

SALG AF HAVER

Ved salg af haver skal Bestyrelsen altid kontaktes. 

Et salg af have kræver:

Kontakt til bestyrelse, der fremsender dokumenter til udfyldelse og underskrift.

Dette er: Opsigelse af medlemskab af foreningen, Ejererklæring og Løsøreoversigt.

Disse udfyldes og fremsendes til foreningen. 

Der indbetales derefter kr. 1750,- til foreningens konto. Det er til vurdering af haven. Beløbet sendes fra forening til Kreds - der herefter sørger for at 3 vurderingsfolk tager kontakt til sælger og aftaler tid for vurdering. Vurderingen der fremkommer er den maksimale pris haven med bebyggelse kan sælges til.

Er man uenig i den fremkomne vurdering - er der mulighed for at klage - hvilket koster et gebyr.

Størrelse af beløb til vurdering fastsættes på Kredsens repræsentantskabsmøde, hvor deltagere fra alle Kredsens foreninger er repræsenteret.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

12.08 | 00:47

Hejsa

Kan man få strøm lagt ind i haven. ?

...
30.07 | 06:23

Hej
Alle haver der er til salg vil stå under Haver til salg samt i tavlen ved Fælleshus. Der kommer snart 2 haver til salg der er ved at blive vurderet.

...
27.07 | 17:27

Jeg søger en kolonihave, og jeres forening virker helt perfekt. Kontakt mig endelig, hvis I får en til salg 🙏🏼☺️

...
21.05 | 10:31

Haver til salg - siden opdateret juni 2021? Nogen til salg nu?

...
Du kan lide denne side